Een kappers bezoek hoe gaat dat nu?

Beste salon bezoekers,

Wat zijn we blij dat we weer heerlijk aan de slag zijn gegaan met jullie haren!

Ook vinden we het fijn om te horen dat jullie je prettig voelen bij onze genomen aanpassingen in onze salon.

We hebben de proef periode achter de rug en het werken met alle nieuwe maatregels waar wij ons aan willen en moeten houden is heel soepel verlopen.

De enige verandering die blijvend zal zijn is dat we tijdens ons werk de telefoon niet meer aan nemen, ons doel hiervan is dat er tijdens jouw behandeling niet meer weggelopen word om de telefoon op te nemen.

Heb je ons nodig en je belt ons dan verwijzen we je in ons voicemail bericht naar onze site en vragen je online of via onze consumenten app af te spreken, een mail sturen is ook prima!

En we hebben nog en nieuwe service hier aan toegevoegd, het is nu ook mogelijk ons te appen op ons nieuwe zakelijke mobiele nummer die je kunt vinden onderaan deze pagina bij onze contact gegevens.

Mocht je ons dus dringend nodig hebben en we nemen niet op kan je ons appen, wij checken dit regelmatig dus dringende zaken zoals je red het niet, ik ben vanmorgen wakker geworden met koorts e.d. komen meteen binnen.

Uiteraard nemen we iedere dag met iedereen die ons gebeld, geappt of gemaild heeft persoonlijk contact op wanneer wij in de gelegenheid zijn en tijd hebben voor jullie vragen.

Lieve groet,

Namens team Arachne